poniedziałek, 27 stycznia 2014

Początek....


Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Po wielu namowach z każdej strony w końcu się skusiłam i oto zaistniałam w "blogowym świecie" ;-). Jeszcze nie wiem co się z czym je, ale wszystko przede mną.

Mam zamiar chwalić się tu moim hand made, czyli małymi i większymi projektami dla małych i dużych ;-). Moje prace to przede wszystkim poduszki i kołderki. W głowie pełno pomysłów więc pewnie i inne kategorie pojawią się zbiegiem czasu.   

Już kilka gotowych projektów wyszło spod mojej igły i ponoć dobrze im się wiedzie u nowych właścicieli :-). Zdjęcia kilku postaram się wrzucić w najbliższym czasie.

Za oknem sypie gęsty śnieg, więc pogoda nastraja tylko do jednego ...
 włączyć maszynę i do dzieła :-)

Mimo zimy - ciepłego dnia!!! :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz